جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 تير 1397     
بهره برداری چندمرحله ای از مجموعه فرهنگی- تجاری برج طغرل

 به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از تلاش برای بهره برداری چندمرحله ای پروژه احداث مجموعه فرهنگی- تجاری برج طغرل خبر داد.

 
ایرج معزی که در حاشیه بازدید میدانی از پروژه احداث مجموعه فرهنگی- تجاری برج طغرل سخن می گفت، با اشاره به روند رو به اتمام تکمیل و آماده سازی 5 فاز از فازهای دهگانه پروژه، یادآور شد: در صورت تامین منابع مالی و اجرای مراحل نهایی عملیات عمرانی شامل محوطه سازی، اجرای پیاده روهای پیرامونی، رفع نواقص احتمالی و برقراری انشعابات، بخش های قابل توجهی از این مجموعه فرهنگی- تجاری در آینده ای نزدیک قابل بهره برداری خواهد بود.
 
 
وی تامین تجهیزات لازم به منظور تکمیل سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی- تجاری برج طغرل را یکی از موارد مهم برنامه زمان بندی پروژه دانست و با تاکید بر لزوم تسریع انجام تمهیدات لازم در این زمینه، خاطرنشان ساخت انعقاد قرارداد تامین و نصب تجهیزات یادشده در اولویت قرار دارد.
 
 
گفتنی است؛ مجتمع فرهنگی- تجاری برج طغرل در زمینی به مساحت 41500 مترمربع و زیربنای 31500 مترمربع در منطقه 20 و توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری، در نزدیکی برج باستانی طغرل در حال ساخت است. ارتفاع ابنیه موجود در این مجموعه با محوریت چشم انداز برج طغرل طراحی شده و معماری حلزونی شکل آن نیز برگرفته از معماری این اثر تاریخی بر جای مانده از قرن چهارم هجری است. پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز 82 درصد فراتر رفته است.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: