جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 مهر 1397     
کامیون‌داران نگران امنیت راه‌ها نباشند

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی ضمن اشاره به مواردی چون ابراز گله‌مندی کامیون‌داران از برخی مسائل حادث شده در جاده‌ها گفت: کامیون‍‌داران به هیچ عنوان نگران امنیت جاده‌ها نباشند و با آرامش و آسایش وظایف خود را انجام دهند.

«محمود ثمینی» با قدردانی از همکاری کامیون‌داران اظهار کرد: هراز گاهی مطالبی از سوی کامیون‌داران مبنی بر ایجاد مزاحمت در جاده‌ها و سنگ‌پرانی مطرح می‌شود که با پیگیری‌ها، اکنون همه جاده‌ها در امنیت کامل بوده و گزارش خاصی نیز اعلام نشده است.
 
وی افزود: نیروهای انتظامی امنیت لازم را برقرار کرده‌اند و اگر در مقطعی هم غفلتی روی گرفت، کامیون‌داران می‌توانند همکاری‌های لازم را با مجموعه نیروی انـتظامی داشته باشند و اطلاعات لازم را در اختیار این مجموعه قرار دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن برخوردهای قضایی انجام شود.
 
ثمینی حمل و نقل را جزو حیاتی‌ترین شریان‌های کشور دانست و خاطرنشان کرد: کامیون‌داران تأمین‌کننده نیازهای اصلی مردم و کشور هستند و آن‌ها تنها خواستار مطرح کردن نگرانی و دغدغه‌هایشان از جمله تأمین لوازم یدکی و لاستیک ماشین بودند که مسئولان به‌دنبال برطرف کردن و پیگیری این مشکلات هستند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: