جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 آبان 1397     
رضا رحمانی صنعت را به خوبی می شناسد

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با توجه به شناخت خوب رضا رحمانی از حوزه صنعت، گزینه رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت را مناسب می داند.

بهروز نعمتی اظهار داشت: رضا رحمانی نیرویی زحمت کش و خوش فکر است که صنعت را به خوبی می شناسد و انشاالله با به کار گیری توانمندی های افراد بخش بازرگانی به نظر گزینه خوبی برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند.
 
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در خصوص برنامه ارائه شده از جانب رضا رحمانی گفت: دکتر رحمانی برنامه ای را بر مبنای 4 موضوع نقاط ضعف، قوت، فرصت ها و تهدیدها ارائه کرده است که برنامه خوبی به نظر می رسد و به خوبی چینش شده است.
 
نعمتی افزود: یک توقع مضاعف بخصوص خود بنده از ایشان دارم که با توجه به اینکه در بخش معدن خیلی ضعیف عمل کرده ایم بخش معدن فعال شود. ما در بخش معدن نیازمند تحول جدی هستیم.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در خصوص برنامه و توانمندی رحمانی در حوزه صنعت بخصوص خودرو گفت: با توجه به اینکه آقای رحمانی در حوزه صنعت خودرو حضور داشته و فعال بوده اند به نظر می رسد تسلط کافی را در این حوزه دارند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: