جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 آبان 1397     
برپایی دهکده دیابت در بوستان ملت

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،دهکده دیابت همزمان با روز جهانی دیابت به مدت سه روز در بوستان ملت برپا می شود.

کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: دهکده دیابت یک حرکت نمادین است برای اینکه در زمینه دیابت بتوانیم اطلاع‌رسانی های لازم را به مردم داشته باشیم.
 
وی افزود: این دهکده به مدت 3 روز آماده ارائه خدمات رایگان پزشکی شامل انجام تست قند خون و آموزش‌های لازم در زمینه دیابت، ورزش و تغذیه به مردم است.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 اظهار داشت: در دهکده دیابت، غرفه‌های متعددی شامل غرفه کودک برای آموزش به کودکان، غرفه ورزش برای آشنا کردن مردم با ورزش‌های مورد نیاز، غرفه سنجش سلامت، قند و خون می‌شود، غرفه آموزش تغذیه سالم و اینکه مصرف چه غذاهایی از ابتلا به دیابت پیشگیری می‌کند و مشاوره‌های پزشکی وجود دارد.
 
کمالی نسب ابراز داشت: علامت گذاری مسیر پیاده روی در خصوص میزان کالری مصرفی، وجود تابلوهای آموزشی در خصوص قند وجود، غرفه های اندازه گیری قند، برگزاری برنامه های آموزشی مشخص و مدون، و گذاشتن فایل های صوتی و تصویری مرتبط از خدمات این دهکده است.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 ، نصب 20 تابلوی آموزشی مرتبط با موضوعات دیابتی ازجمله: تغذیه، ورزش، جدول کالری و قند غذاها، میزان مناسب قند خون، آبی کردن بخشی از مسیر پیاده روی افراد و نصب پیام های مرتبط با دیابت بر روی زمین، برنامه های ورزشی منظم و پخش فیلم و فایل های صوتی مرتبط با دیابت، فعالیت هایی است که در دهکده دیابت برگزار می شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: