جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 22 آبان 1397     
تجهیز و به روز رسانی المان های ترافیکی در معابر و بزرگراه های جنوب تهران

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 19 گفت: تجهیز و به روز رسانی المان های ترافیکی در راستای بهبود وضعیت نگهداشت شهر در معابر و بزرگراه های نواحی پنجگانه از ابتدای آبان در دستور کار این حوزه قرار گرفت.
 
علیرضا مرآتی با اشاره به اینکه نصب و نوسازی المان های ترافیکی در بیش از 17 نقطه از معابر و بزرگراه ها در حال انجام است افزود: به همین منظور عملیات تعمیر و نگهداری در
 
اتوبان شهید هاشمی شمال به جنوب نرسیده به میثاق جنوبی، بزرگراه آزادگان غرب به شرق باند کندرو قبل از مرتضی گرد، شرق به غرب بلوار شقایق، رمپ و لوپ پل شهید کاظمی، بزرگراه امام علی (ع) نرسیده به شهید هاشمی جنوب کندرو، شهید کاظمی راستگرد به آزادگان، شهید هاشمی ورودی به زیرگذر اخلاقی انجام شده است.
همچنین در خیابان بهمنیار روبروی بیمارستان مفرح، بزرگراه شهید هاشمی شمال به جنوب نرسیده به پل اخلاقی، بزرگراه آزادگان شرق به غرب باند تندروبعد از پل شهید کاظمی، بزرگراه شهید هاشمی جنوب به شمال، پل شهید صنیع خانی رمپ و لوپ روی عرشه، اتوبان امام علی (ع) ورودی به شهید هاشمی، بزگراه شهید تندگویان شمال به جنوب آزادگان ، غرب به شرق ورودی شهید هاشمی و مقابل ساختمان ستادی منطقه گاردریل نصب و تعمیر شده است. 
 
مرآتی با اشاره به اهمیت مناسب سازی معابر برای تردد جانبازان و معلولین خاطر نشان کرد : در دو نقطه از تقاطع شقایق سهیل مناسب سازی معبر و در خیابان های میعاد جنوبی ومیثاق شمالی به منظور پارکینگ حاشیه ای معلولین خط کشی و نصب تابلو ویژه این اقشار صورت گرفته است.
 
معاون شهردار منطقه یاد آور شد: طرح‌های اصلاح هندسی درکندرو شمالی بزرگراه آزادگان درتقاطع شهید کاظمی، کندرو به تندرو مقابل روستای علی آباد قاجار، کندرو به تندرو قبل از ورودی آزادراه خلیج فارس، احداث کندرو به تندرو حد فاصل خیابان خلازیر تا خیابان شکری، انسداد تندرو به کندرو بعد از خیابان خلازیر و کندرو به تندرو بعد از بلوار شقایق از دیگر طرح های تکمیل شده این حوزه است.
 
این مسئول رنگ آمیزی، ترمیم شیشه های سرپناه و خط کشی نوشتاری ایستگاه اتوبوس، ترمیم و بازسازی چراغ های راهنمایی و رانندگی، خط کشی محل سرعتگاه و بزرگراه های نواحی پنجگانه منطقه از دیگر اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در راستای نگهداشت شهر نام برد. 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: