جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 14 آذر 1397     
پورسید آقایی خبر داد:
توافق پلیس و شهرداری برای مناسب سازی چهارراه ولیعصر

 به گزارش گروه حمل و نقل و ترافیک شهری تهرانی نیوز، سید محسن پورسید آقایی ، موضوع برداشتن نرده های چهار راه ولیعصر و مناسب سازی شهری برای معلولان و جانبازان گفت: پلیس و شهرداری موافق هستند که چهار راه ولیعصر برای افراد معلول مناسب سازی شود.

وی ادامه داد: در عین حال نباید این چهارراه ترافیک شهر را قفل کند و این به هماهنگی و کمک های مردم بستگی دارد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: در صورتیکه حتی به صورت آزمایشی بخش هایی از این چهارراه برای عبور عابرین باز شود باید ببینیم که مردم همراهی می کنند و بدون چراغ سبز عابر پیاده از عرض خیابان عبور نکنند.
 
پورسید آقایی همچنین یادآور شد: پلیس و شهرداری وظیفه خود می دانند که به مردم خدمت کنند از جمله به معلولین شهر و با تدبیر و مدارا می توان راه حل هایی را یافت و مشکل تردد معلولان در چهارراه ولیعصر را حل کرد.
 
در همین رابطه سردار مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در رابطه با مشکل تردد معلولین در چهار راه ولیعصر به خبرنگار موج گفت: در حال بررسی هستیم که چگونه مشکل معلولین و عابر پیاده حل شود و دچار ترافیک هم نشویم.
 
 چهارراه ولیعصر چند سالی است با احداث زیرگذر برای عبور و مرور شهروندان ورودی و خروجی هایی برای چهار سمت چهار راه و ارتباط با چهار ایستگاه بی آرتی و دو خط مترو ایجاد کرده با این وجود امکان تردد با ویلچر در آن ممکن نیست.
 
در روز جهانی معلولین سازمان های مردم نهاد و تشکل های حامی معلولین تلاش کردند برای حذف نرده ها از این چهارراه نظر مردم را جلب کنند که با واکنش نیروهای پلیس مواجه شدند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: