جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 اسفند 1397     
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد:
آمادگی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای گردشگری نوروز

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز،  پیمان سنندجی در خصوص راه اندازی خطوط گردشگری (تهران گردی) در شهر تهران اظهار داشت:

شرکت واحد ضمن ارائه خدمات مناسب از طریق اتوبوسهای تندرو و سایرخطوط اصلی شهر ، در ایام نوروز با راه اندازی 2 خط گردشگری با پوشش دسترسی به اماکن تاریخی، مذهبی و تفریحی که در کمیته حمل ونقل عمومی شهر تهران تصویب شده بود برای ایام نوروز 98 به شهروندان تهرانی، میهمانان و مسافران نوروزی، خدمات حمل ونقلی ارائه خواهد داد.
 
ایشان افزود : با برنامه ریزی و هماهنگی های بین بخشی با ستاد گردشگری شهرداری تهران، این آمادگی وجود دارد برای ارائه سرویس مناسب تور گردشی تهرانگردی، به شهروندان و میهمانان تهران، در خدمت این عزیزان باشد.
 
مسیرهای تعیین شده در مسیر خط 1 گردشگری: از میدان تجریش- پارک وی- مجموعه عباس آباد- میدان هفت تیر- میدان فردوسی- چهار راه ولیعصر(عج) – میدان آزادی و سپس برج میلاد تهران و باغ موزه ایرانی و در مسیر خط 2 گردشگری: از میدان امام خمینی(ره)- میدان حسن آباد- پل حافظ- چهارراه استانبول-میدان بهارستان- میدان ارگ- پایانه قورخانه، بصورت گردشی خواهد بود.
 
سنندجی گفت: اجرای طرح بعهده ستاد گردشگری شهر تهران که زیر مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری است، خواهد بود و این شرکت با راه اندازی خطوط ، پشتیبانی سرویس حمل ونقلی را بر اساس درخواست آن ستاد، برنامه ریزی و هماهنگ نموده است.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که این طرح با توجه به امکانات و امتیازات خاص پیش بینی شده با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه گردد و در ایام تابستان نیز شاهد ادامه اجرای این طرح در شهر تهران باشیم.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: