جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 ارديبهشت 1398     
تیرهای چوبی برق بازنشسته می شوند

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، امیر محسنی شهردار منطقه۱۷ در نشست مشترک با محمدرضا مرادی رییس اداره برق رودکی از ساماندهی و بروز رسانی۱۰۸کیلومتر شبکه فرسوده برق و تعویض ۷۶۰تیر چوبی و جذب اعتبار پانزده میلیاردی تا پایان سال جاری خبر داد.

امیرمحسنی اصلاح سیستم برق رسانی را برای نوسازی بافت شهری موثر خواند و افزود: برای اصلاح شبکه توزیع برق اعتبار  ۱۵میلیارد تومانی توسط شهرداری منطقه از وزارت نیرو برای منطقه جذب شده که در پی آن سیستم توزیع برق و تعویض تیرهای چوبی نوسازی می شود تا علاوه بر آنکه ایمنی شهروندان را تامین شود در زمینه نوسازی بافت فرسوده و اصلاح تردد در معابر موثر خواهد بود.
 
محسنی با اشاره به اتمام مراحل مطالعاتی و اخذ مجوزهای لازم گفت: مکاتبات لازم با وزارت نیرو و سازمان‌توانیر انجام شده و پس از کارشناسی های میدانی، مراحل فنی جمع آوری و جایگزینی 760 تیر چوبی از تیرهای برق سطح منطقه آغاز شده است.
 
شهردار منطقه۱۷ جمع آوری این تیرهای چوبی را اقدام مهمی در زمینه استاندارد سازی سیستم برق رسانی خواند و افزود: این تیرهای چوبی علاوه بر ایجاد منظره بد، عموما در میانه معابر قرار گرفته و تردد شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده که بر اساس آن، اقدام لازم برای جابجایی و جایگزینی آن صورت گرفته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: