جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 ارديبهشت 1398     
سردار رحیمی در جمع خبرنگاران اعلام کرد
زمان فعالیت فست فودها، رستوران ها و سینماها در ماه رمضان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز سروش حدود سه ماه است که راه اندازی شده است. این مرکز یک مرکز بازپروری نمونه در جهان است‌ و قرار است تا ۴ ماه دیگر این مرکز به ظرفیت ۵ هزار نفری برسد.

وی با بیان اینکه نگاه ما صرفا دید بازپروری و سم زدایی نیست بلکه نگاه به بازگشت  معتادان به خانواده است، عنوان کرد:حدود ۸۰ درصد فعالیت های کمپ سروش توسط مددجویان انجام می‌شود.
 
رئیس پلیس پایتخت در خصوص فعالیت پلیس در ماه مبارک رمضان گفت: با ورود به ماه رمضان رعایت و حرمت این ماه از سوی تمام شهروندان مورد انتظار ما است، از شهروندان درخواست داریم تا کسانی هم که مشکل و یا بیماری دارند تظاهر به روزه خواری در ملاء عام نکنند چرا که با این افراد برخورد خواهیم کرد.
 
وی افزود: مراکز طبخ غذا، فست فودها، رستوران ها و سینماها تا یک ساعت قبل از اذان باید فعالیت خود را آغاز و تا قبل از آغاز سحر تمام کنند.
 
رحیمی خاطرنشان کرد: اگر مراکزی قصد دادن و توزیع غذا به بیرون از رستوران‌ها را دارند باید با هماهنگی پلیس اماکن این اقدام را انجام دهند، همچنین تردد شهروندان پایتخت در محدوده زوج یا فرد در ایام ماه رمضان اعلام خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: