جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 ارديبهشت 1398     
هر گونه افزایش کرایه بیش از نرخ مصوب تخلف است

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، مشاور پارلمانی شهردار تهران هر گونه افزایش کرایه تاکسی بیش از نرخ مصوب را تخلف دانست و گفت: رانندگان نباید از وضعیت اقتصادی کشور سوء استفاده کنند و خلاف قانون در جهت افزایش قیمت ها اقدامی انجام دهند.
 
داریوش قنبری در مورد افزایش بیش از نرخ مصوب کرایه تاکسی در برخی خطوط، گفت: کرایه تاکسی در پایتخت 20 درصد افزایش یافته و رانندگان حق افزایش بیش از نرخ مصوب را ندارند.

هر گونه افزایش کرایه بیش از نرخ مصوب تخلف است/ با رانندگان متخلف برخورد می شود
 
مشاور پارلمانی شهردار تهران با تاکید بر اینکه هر گونه افزایش کرایه بیش از نرخ مصوب قانونی تخلف بوده و با رانندگان متخلف برخورد می شود، افزود: مردم باید تخلفات رانندگان را به سازمان تاکسیرانی اطلاع رسانی کنند و به طور قطع مراجع قانونی برخورد لازم را با متخلف خواهند داشت.
 
وی با تاکید بر اینکه هیچ راننده ای حق افزایش خودسرانه کرایه تاکسی را ندارد، تصریح کرد: رانندگان نباید از وضعیت اقتصادی کشور استفاده و خلاف قانون در جهت افزایش قیمت ها اقدامی انجام دهند.
 
قنبری یادآور شد: به طور قطع با توجه به حساسیت مساله حمل و نقل عمومی نهادهای مربوط نظارت دقیقی را در دستور کار دارند البته مسافران و شهروندان باید همکاری لازم را با تاکسیرانی برای شناسایی متخلفان داشته باشند تا با متخلفان بر اساس قانون برخورد شود.

رانندگان به تناسب شغل خود پول خرد را تامین و همواره همراه داشته باشند
 
مشاور پارلمانی شهردار تهران افزود: نیاز است رانندگان به تناسب شغل خود پول خرد را تامین و همواره همراه داشته باشند تا شاهد مشکلاتی در این باره نباشیم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: