جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 16 تير 1398     
شکایت از وزارت راه به نهادهای قضایی به علت قصور در بازسازی جاده‌های اورامانات

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، نماینده مردم اورامانات در مجلس، از شکایت از وزیر راه و شهرسازی به نهادهای قضایی به علت قصور در بازسازی جاده‌های اورامانات خبر داد.

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جان باختن 5 نفر از شهروندان منطقه اورامانات در حادثه تصادف خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز در محور روانسر به کرمانشاه حدفاصل روستای بریموند رخ داد و در اثر این حادثه 5 نفر کشته و یک نفر زخمی شده است.

غیراستاندارد بودن محور روانسر به کرمانشاه/ بی توجهی وزارت راه به وضعیت جاده روانسر
 
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از غیراستاندارد بودن محور روانسر به کرمانشاه، ادامه داد: بنده بارها در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در سال های گذشته نسبت به وضعیت بحرانی و نامناسب جاده روانسر به
 
 
وی گفت: به طور حتم وزیر راه و شهرسازی امروز باید جوابگوی خانواده جانباختگان حادثه تصادف امروز و حوادث ماه های گذشته در منطقه اورامانات باشد، زیرا مسئول اصلی این حوادث شخص وزیر راه خواهد بود.

نیاز جاده روانسر به کرمانشاه به تعریض و نصب علائم ایمنی و راهنمایی
 
نادری تصریح کرد: بارها در تمام تریبون ها اعلام کرده ایم که جاده روانسر به کرمانشاه نیاز اجرای طرح های عمرانی از جمله تعریض جاده و نصب علائم ایمنی و راهنمایی است، اما متأسفانه تا امروز به این مسائل توجهی نشده است.
 
جاده‌های اورامانات به جاده های مرگ تبدیل شده اند
 
این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: جاده روانسر به کرمانشاه و بسیاری از جاده های منطقه در شرایط کنونی به جاده های مرگ تبدیل شده اند و هر روز جان تعدادی از هموطنانمان را می گیرد و این مسئله تنها به دلیل بی مسئولیتی و سوء مدیریت مسئولان دولتی است.
 
شکایت از وزیر راه و شهرسازی به نهادهای حقوقی و قضایی
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از شکایت از وزیر راه و شهرسازی به نهادهای حقوقی و قضایی خبر داد و گفت: به طور حتم وزیر راه باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود در منطقه اورامانات باشد.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: