جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 5 شهريور 1398     
افزایش عوارض آزادراه ها غیرقانونی است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز ، سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: قطعا افزایش عوارض آزادراه ها به ضرر حمل و نقل جاده ای است، زیرا عملا این مسئله مردم را از آزادراه ها فراری می دهد.

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به موضوعات مطرح شده در رسانه ها درباره افزایش میزان عوارض در برخی از آزادراه های کشور، گفت: به طور حتم افزایش میزان عوارض آزادراهی در شرایط کنونی اقدامی غیرقانونی بوده، زیرا این مسئله باید به تأیید و تصویب وزارت راه و شهرسازی برسد.
 
نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعا افزایش عوارض آزادراه ها به ضرر حمل و نقل جاده ای است، زیرا عملا این مسئله مردم را از آزادراه ها فراری می دهد.
 
وی تصریح کرد: افزایش عوارض آزادراه ها موجب می شود که بخشی از مردم که توان مالی بالایی ندارند، مجبور به استفاده از جاده های فرعی و قدیمی شوند که این مسئله نتیجه ای جزء افزایش تصادفات را به دنبال ندارد.
 
افزایش حجم تردد خودرو در آزادراه ها و کاهش مسافرت از طریق جاده های قدیمی موجب کاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت و کاهش زمان سفر خواهد شد
 
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: افزایش حجم تردد خودرو در آزادراه ها و کاهش مسافرت از طریق جاده های قدیمی موجب کاهش تصادفات، کاهش مصرف سوخت و کاهش زمان سفر خواهد شد.
 
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در شرایط کنونی افزایش عوارض آزادراه ها به صلاح نبوده و قطعا در صورت اثبات این موضوع، کمیسیون عمران مجلس این مسئله را مورد پیگیری قرار خواهد داد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: