جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 23 مهر 1398     
براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا؛
هوای تهران در صبح بیست و سومین روز مهرماه سالم است

به گزارش گروه محیط زیست تهرانی نیوز بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص کیفیت هوای تهران در بیست و سومین روز مهر، با شاخص کیفیت 66 در شرایط سالم قرار دارد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه روز سه‌شنبه (23 مهر 98) در اکثر مناطق پایتخت شاهد برقراری شرایط سالم خواهیم بود که عمدتاً ناشی از افزایش میزان ناپایداری جوی همراه با ابرناکی در نخستین ساعات روز است.

در طی روز نیز با افزایش میزان ناپایداری جو و افزایش نسبی سرعت باد در برخی ساعات بعد از ظهر از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود. اگرچه هم‌زمان با اوج ترافیک شبانگاهی و برقراری جو آرام و آسمان صاف غلظت ذرات معلق افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس در برخی مناطق پرتردد برقرار شود. در ساعات پایانی سه‌شنبه با افزایش نسبی سرعت باد، احتمال می‌رود شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها مهیا شده و بهبود نسبی در کیفیت هوای تهران مشاهده شود.

این شرایط جوی تا صبح روز چهارشنبه (24 مهر 98) ادامه خواهد داشت و با وجود افزایش ذرات معلق ناشی از آغاز تردد خودروها، انتظار می‌رود بیشینه غلظت این آلاینده نسبت به روز گذشته از میزان کمتری برخوردار باشد. همچنین با افزایش موقتی سرعت باد در برخی ساعات بعد از ظهر از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده و شرایط سالم در اکثر مناطق برقرار خواهد شد. در اواخر وقت چهارشنبه نیز به دلیل افزایش حجم ترافیک و کاهش میزان ناپایداری جوی در برخی مناطق پرتردد، تجمع ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نخواهد بود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: