جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 25 آبان 1400     
آغاز طرح زمستانی پلیس راهور در تهران

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آغاز طرح زمستانی پلیس در معابر پایتخت از امروز خبر داد.

سردار محمد حسین حمیدی در اجرای این طرح گفت: با توجه به فرارسیدن سرمای هوا و آغاز بارش‌ها ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با تمام قوا و تجهیزات در سطح معابر ، بزرگراه ها و تقاطع های شهر تهران حضور خواهند داشت و نسبت به مدیریت ترافیک و تسهیل آمد و شد شهروندان اقدام خواهند کرد. علاوه بر آن از طریق مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ نیز جریان ترافیک مورد رصد قرار می‌گیرد.
 
وی با بیان اینکه این طرح که شامل اقدامات انتظامی و ترافیکی در زمستان ۱۴۰۰ است از امروز صبح ۲۵ آبان آغاز شد، گفت: تمامی کارکنان پلیس راهور تهران بزرگ به همراه تجهیزات خود و امکانات سازمانی در این طرح حضور داشته و درآماده باش کامل هستند.
 
حمیدی درباره لغزندگی معابر در هنگام بارندگی‌ها نیز گفت: در این خصوص هماهنگی‌هایی هم با شهرداری تهران انجام شده چرا که یکسری اقدامات نیز باید ازسوی شهرداری انجام شود. در همین راستا نیز تمرکز جدی برای معابر شمالی شهر تهران و معابر دارای شیب شده و در تقاطع‌های مهم و پر تردد نیز ماموران مستقر خواهند شد.
 
رییس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در اجرای این طرح از خودروهای برف روب ، باب کت و گریدر و لودر و ... نیز که از سوی شهرداری تهران تامین شده استفاده خواهد شد.
 
وی از شهروندان نیز خواست که با توجه به سرمای هوا و به خصوص در روزهای بارندگی از تردد غیرضروری در  معابر شهری پرهیز کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: