جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 3 آذر 1400     
رصد ۲۴ ساعته معابر پایتخت از طریق دوربین‌های هوشمند

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،معاون آموزش ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمامی معابر شهر تهران به صورت شبانه روزی از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور کنترل می‌شود.

سرهنگ علی همه خانی افزود: کلیه معابر و تقاطع‌های شهر تهران با تلاش و نظارت همکاران بنده از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ بصورت شبانه روزی کنترل و رصد می‌شود.
 
وی ادامه داد: این نظارت‌ها و کنترل‌ها در حین بارندگی‌ها بیشتر می‌شود و تیم‌های مستقر در مرکز کنترل ترافیک به دقت تقاطع‌ها و معابری را که بیشترین حجم خودرو‌ها در آن حضور دارند در کنترل داشته وچنانچه نیاز به هماهنگی بیشتری به منظور بهبود عملکرد و روان سازی عبور و مرور باشد با ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط در بحث ترافیک به صورت مستقیم در ارتباط بوده و اقدامات لازم و هماهنگی‌های مربوطه را بلافاصله صورت می‌دهند.
 
معاون آموزش وفرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در شرایط جوی خاص از طریق رصد نقاط حادثه خیز و نقاط پرتراکم و پرحجم ترافیک اقدام به شناسایی هر یک از آن‌ها می‌شود و به موقع اقدامات لازم و هماهنگی‌های مربوطه را انجام می‌دهند.
 
سرهنگ همه خانی بیان داشت: همچنین تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با حضور فیزیکی خود در نقاطی که آبگرفتگی و نیاز به حضور عوامل راهور احساس می‌گردد استقراریافته و نسبت به روان سازی تردد‌ها اقدام می‌نمایند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: