جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 24 آذر 1400     
رییس پلیس راهور تهران خبر داد
اعمال قانون برای بیش از سه میلیون خودروی دودزا در تهران

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز، رییس پلیس راهور تهران بزرگ از اعزام بیش از ۳۰۰۰ خودروی دودزا در تهران به تعمیرگاه در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از سه میلیون خودروی دودزا در تهران جریمه شده اند.

 سردار محمدحسین حمیدی در رابطه با اتوبوس ها و کامیون هایی که دیزل هستند و سهم زیادی را در آلودگی دارند و بصورت کاملا مشهودی مردم این آلودگی ها را می بینند، افزود: ۶۰۰۰ هزار دستگاه اتوبوس شخصی و دولتی در سطح شهر تهران فعالیت دارند و کار انجام می دهند که میانگین عمر آنها ۱۳ سال است، در حالی که ۱۰ سال حداکثر عمر آنهاست و تمام اتوبوسهای ما در شهر تهران که دیزل مصرف می کنند فرسوده هستند.
 
حمیدی با بیان اینکه اکثر کامیون های پیمانکاران و بخش های دولتی دیزل مصرف می کنند و فرسوده هستند و مشکلات متعددی در این خصوص دارند، گفت: تعداد زیادی از این خودروهایی که دارای نقص فنی هستند را همکاران بنده متوقف و با اخذ پلاک و فک آنها به پارکینگ منتقل کرده‌اند؛ ولی ما نمی توانیم تاکسی را مدام متوقف و به پارکینگ منتقل کنیم؛ چرا که باید سرویس عمومی بدهد و مسافران را جابجا کند. 
 
حمیدی اضافه کرد: سه میلیون و ۱۱۵ هزار دستگاه خودرو از ابتدای سال تاکنون در بحث آلودگی هوا در سطح شهر تهران جریمه شده اند که ممکن است البته یک خودرو چندین بار جریمه شده باشد.
 
وی گفت: در آبان ماه امسال ۳۲۳۶ دستگاه خودروی دودزا متوقف و با اخذ پلاک به تعمیرگاه اعزام شده اند که پس از بازگشت توسط همکاران بنده بازدید و اگر مشکل آن حل شده بود اجازه تردد را به آن می دهیم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: