جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آذر 1400     
سی ام آذر ماه آخرین مهلت وکالتنامه های منقضی شده کرونایی

 به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی تهرانی نیوز،معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور گفت: ۳۰ آذر ماه آخرین مهلت استفاده از وکالت نامه هایی است که در شرایط و وضعیت کرونایی اعتبار آنها منقضی شده است.

سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور  گفت: در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا روبرو بودیم و به دلیل وضعیت قرمز منجر به تعطیلی ویا مدیریت ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا گردید و قطعاً ارائه خدمات به شهروندان نیز با وقفه روبرو شد.
 
وی در ادامه بیان داشت. پلیس راهور به منظور ایجاد تسهیلات برای هموطنان عزیز و انجام نقل و انتقال آنها موفق به اخذ مجوز ارائه خدمات در مراکز شماره گذاری با ظرفیت ۵۰ درصدی در شرایط قرمز کرونایی گردید.
 
سرهنگ جهانی افزود: پس از بازگشایی مراکز شماره گذاری در وضعیت قرمز کرونایی و موافقت ستاد مقابله با کرونا کلیه وکالتنامه های منقضی شده، در این ایام دارای اعتبار است. لیکن با توجه به بهبود شرایط و علی رغم اطلاع رسانی در چندین نوبت، سی آذر ماه آخرین فرصت برای کسانی است اعتبار وکالت نامه های آنها منقضی گردیده است و با مراجعه به مراکز شماره گذاری می توانند خدمات لازم را دریافت کنند .
 
وی توصیه و تاکید کرد: متعاملین سعی وافر داشته باشند از فروش وکالتی وسیله نقلیه به جد اجتناب کرده و با مراجعه به مراکز شماره‌گذاری تمام اقدامات قانونی اعم از احراز اصالت خودرو (اتاق و موتور و شاسی و رنگ اصیل باشد و اتاق دو تکه نباشد ، فروشنده ممنوع المعامله نباشد ، خودرو شکایت قضایی نداشته یا سرقتی نباشد و..... ) فک پلاک متعلق به فروشنده (برای پیشگیری از ثبت تخلفات و جرائم ارتکابی توسط مالک جدید که بنام فروشنده در سوابق ثبت میشود) را انجام دهند، مگر اینکه فروشنده مسافر خارج از کشور باشد یا کسالت جدی داشته و یا به دلایلی به هیچ وجه امکان حضور در مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک را نداشته باشند نسبت به تفویض وکالت اقدام کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: