جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 ارديبهشت 1401     
تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری کودک و نوجوان در بوستان سرخه‌حصار

 به گزارش حمل و نقل پاک تهرانی نیوز، شهردار منطقه۱۳ از تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری ویژه کودکان و نوجوانان به منظور  گسترش استفاده از وسایل حمل و نقل پاک در  پارک آموزش ترافیک بوستان جنگلی سرخه‌حصار خبر داد. 

محمد هادی علی‌احمدی در خصوص تکمیل و ایمن سازی مسیر دوچرخه سواری گفت: این اقدام به منظور ارتقای کیفیت مسیر دوچرخه سواری و استاندارد سازی آن انجام شد تا دوچرخه سواران با ایمنی این مسیر را طی کنند. 
 
به گفته او جدول بندی، آسفالت، خط کشی ترافیکی،  نصب تابلوهای ترافیکی و ایجاد پیست دوچرخه مخصوص کودک به طول ۵۰۰ متر و در فضایی به وسعت دو هزار متر مربع از دیگر اقدامات صورت گرفته است. 
 
شهردار منطقه۱۳ اظهار کرد: عملیات عمرانی پیست دوچرخه سواری خانواده نیز با اقداماتی از قبیل جداره سازی ، احداث دیوار مالون ، آسفالت و جدول‌کاری ، ترسیم خط کشی ترافیکی ، نصب تابلو های ترافیکی خانواده نیز اجرایی شد.
 
وی از این منطقه به عنوان مناطق پیشرو در گسترش دوچرخه سواری به عنوان حمل و نقل پاک نام برد و افزود: پیاده راه و مسیر دوچرخه بزرگراه شهید دوران نیز تکمیل شد و به بهره برداری رسید. 
 
شهردار منطقه۱۳ در پایان گفت: پنجشنبه های هر هفته، بوستان جنگلی سرخه‌حصار میزبان گروه های مردمی مختلف دوچرخه سوار است که پنجشنبه هفته گذشته کودکان و نوجوانان اوتیسم در این بوستان دوچرخه سواری کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: