جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 12 تير 1401     
بیش از 516 هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی قزوین جابجا شدند

 

به گزارش اخبار کلان شهرها تهرانی نیوز، رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: بهار امسال 516 هزار و 399 مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافر برون شهری قزوین سفر کردند.

رضا پردل با اشاره به جابه جایی مسافران با وسایل حمل و نقل عمومی در استان گفت: آمار جابه‌جایی مسافران با ناوگان حمل و نقل عمومی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: این تعداد مسافر در 59 هزار و 16سفر به خارج از قزوین جابه جا شده‌اند که در تعداد سفرها نیز رشدی 6درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

وی عنوان کرد: جابه‌جایی این تعداد مسافر با 679 خودروی سواری کرایه، 596 مینی‌بوس و 163 اتوبوس انجام شده است.

رییس اداره حمل و نقل مسافر استان قزوین افزود: در این مدت به منظور کنترل عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی 56 گشت کنترل دروازه‌ای از این ناوگان انجام و تخلفات به کمسیون‌های ماده 11 و 12 ارجاع شد.

پردل افزود:مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت از پایانه مسافربری و یا رانندگان را از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای درمیان بگذارند تا نسبت به آن موضوع رسیدگی شود.