جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 21 فروردين 1402     
مخالفت دولت با افزایش قیمت محصولات خودروسازان مغایر با مبانی اقتصادی است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مخالفت دولت با افزایش قیمت محصولات خودروسازان مغایر با مبانی اقتصادی است و موجب نابودی صنعت خودروسازی کشور خواهد شد.

محمد صفایی دلوئی مخالفت دولت با افزایش قیمت محصولات خودروسازان را مغایر با مبانی اقتصادی دانست و عنوان کرد: مقاومت دولت در برابر اصلاح قیمت خودرو موجب نابودی صنعت خودروسازی کشور خواهد شد.
 
وی بر ضرورت واقعی سازی قیمت خودرو تاکید کرد و گفت: با واقعی شدن قیمت ها و حمایت دولت از این بستر مردم به دولت اعتماد بیشتری کرده و شاهد مردمی سازی اقتصاد که مد نظر رهبری نیز است خواهیم بود.
 
نماینده مردم گناوه و بجستان در مجلس شورای اسلامی بورس را بهترین روش برای فروش محصولات خودروسازان عنوان و بیان کرد: قیمت گذاری دستوری در صنعت خودرو موجب زیان دهی هم تولیدکننده و هم مصرف کننده شده است اما با واقعی شدن قیمت ها در بورس تولیدکننده به افزایش تولید رغبت بیشتری پیدا کرده و شاهد اتفاقات مبارکی در این عرصه خواهیم بود.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاثیر اصلاح قیمت ها بر تنظیم بازار و حذف سوداگری از بازار خودرو اذعان داشت: واقعی شدن قیمت ها و فروش از طریق بورس قطعا می تواند به حذف سوداگری از بازار خودرو کمک کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: