جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 4 ارديبهشت 1402     
توقف در بزرگراه‌ها، عاملی مهم در بروز تصادفات

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: توقف در بزرگراه‌ها علت‌های مختلفی دارد که می‌توان به نقص فنی خودرو‌ها، سوار و پیاده کردن مسافرین و صحبت با تلفن همراه اشاره داشت.

سرهنگ حمید حمیدی اظهار داشت: معضل صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی در همه جا دیده می‌شود و در اکثر تصادفات ما نقش دارد.
 
وی گفت: زمانی که راننده در بزرگراه در محل ناامنی متوقف می‌شود و شروع به صحبت با تلفن همراه می‌کند، همین اقدام وی باعث تصادف می‌شود.
 
سرکلانتر پلیس بزرگراه‌های پلیس راهور تهران بزرگ گفت: هنگامی که مسافرین نیز به صورت ناگهانی درب خودرو را جهت پیاده شدن باز می‌کنند می‌تواند باعث بروز حوادث و تصادفات گردد، که ما در سال گذشته ۱۱۰ فقره تصادف به همین علت داشته ایم که باز کردن درب به صورت ناگهانی در حاشیه بزرگراه علت آن بوده که ۴۰ درصد از این ۱۱۰ فقره تصادف منجر به فوت شده است.
 
سرهنگ حمیدی گفت: توصیه ما به رانندگان این است که به هیچ عنوان در حاشیه بزرگراه‌ها توقف نکرده و بر روی خطوط حاشور نرفته چرا که این خطوط خط اضطرار می‌باشد و خط اضطرار برای توقف و تردد نیست و محل تردد خوردو‌های امدادی می‌باشند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: