جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 ارديبهشت 1402     
سود حاصل از فروش خودرو باید وارد چرخه تولید شود

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز ، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سود حاصل از فروش خودرو باید وارد چرخه تولید شود نه نصیب واسطه گران بازار خودرو بیان کرد: متاسفانه اجرای قوانین در کشور ما به ضرر تولیدکننده و به نفع واسطه گران است.

علی بابایی کارنامی اظهار داشت: مادامی که خودرو به عنوان کالا سرمایه ای و با هدف حفظ سرمایه های سرگردان مورد معامله قرار بگیرد التهابات بازار خودرو نیز امری طبیعی خواهد بود.
 
وی تاکید کرد: اگر هدف دولتمردان خدمت به مردم است باید شرایطی را فراهم کرد که خودرو از حالت سرمایه ای خارج شود.
 
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنظیم بازار خودرو امری پیچیده نیست، عنوان کرد: بهترین روش برای تنظیم بازار خودرو تعیین قیمت خودرو بر اساس قیمت تمام شده به علاوه سود معقول است و بر این اساس دیگر نیاز به قرعه کشی و مداخله شورای رقابت برای قیمت گذاری نخواهد بود.
 
بابایی کارنامی با تاکید بر اینکه سود حاصل از فروش خودرو باید وارد چرخه تولید شود نه نصیب واسطه گران بازار خودرو بیان کرد: متاسفانه اجرای قوانین در کشور به ضرر تولیدکننده و به نفع سوداگران است در حالی که قوانین باید به نحوی به اجرا درآیند که مشوقی برای تولید و مانعی برای سوداگری باشند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با ایجاد محدودیت و سیستم های بازدارنده نیز می توان به حذف سوداگری از بازار کمک کرد و بدین ترتیب تنها مصرف کنندگان واقعی متقاضی خرید خودرو خواهند بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: