جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 6 ارديبهشت 1402     
عملکرد فاطمی امین در صنعت خودرو قابل دفاع است

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز،، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عملکرد وزیر صمت در صنعت خودرو را عملکردی قابل دفاع دانست و عنوان کرد: وزیر صمت در حد اختیارات خود تعامل خوبی با مجلس داشته است.

یعقوب رضازاده با بیان اینکه عملکرد وزیر صمت در صنعت خودرو عملکردی قابل دفاع است،عنوان کرد: وزیر صمت همواره با دقت نظر شنونده راهکارهای مجلس برای حل مشکلات صنعت خودرو بوده و در حد اختیارات خود تعامل خوبی با مجلس داشته است. لذا از عملکرد ایشان در حوز خودرو دفاع می کنم و امیدوارم با جمع آوری رای اعتماد نمایندگان مخالف بتوانند به فعالیت خود در وزارت صمت ادامه دهند.
 
وی از فاطمی امین به عنوان وزیری پرتلاش، متدین، بااراده و پشتکار یاد کرد و اظهار داشت: امیدواریم وزیر صمت با تحقق رشد 31 درصدی تولید خودرو در سال گذشته و همچنین رشد 21 درصدی تولید در فروردین ماه امسال بتوانند در حوزه کیفیت و حذف سوداگری از بازار خودرو نیز به موفقیت های خوبی در سال جاری دست پیدا کنند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خصوص انتقادها نسبت به وزیر صمت درباره افزایش قیمت خودرو بیان کرد: به نظر می رسد دولت و شورای عالی قیمت گذاری خودرو باید پاسخگوی افزایش قیمت خودرو باشند. ضمن اینکه باید تجدید نظری در تیم اقتصادی دولت صورت بگیرد و از افراد متخصص و صاحب نظر استفاده شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: