جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 خرداد 1402     
رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران:
مقدمات راه‌اندازی هلدینگ گردشگری شهرداری تهران فراهم شد

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته گردشگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار تهران در این هفته خبرهای خوبی را در خصوص هلدینگ گردشگری شهرداری خواهد داد.

سید احمد علوی درخصوص پیگیری ها برای راه‌اندازی هلدینگ گردشگری شهرداری تهران، اظهار کرد: جلسات کارشناسی شورا و شهرداری در این باره انجام شده و به نتایج خوبی رسیده است، به طوری که احتمالا این هفته خبرهای تکمیلی در رابطه با راه‌اندازی این هلدینگ از سوی شهرداری اعلام خواهد شد.
 
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با بررسی مسائل مرتبط با نظام‌نامه مشارکت محله نیز خاطرنشان کرد: گزارشی در این زمینه آماده شده اما نظر اعضا این بود که گزارش با معاونت اجتماعی مرور شود و اگر جمع‌بندی نشد، در صحن مورد بررسی قرار بگیرد.
 
وی از برگزاری جلسه‌ای مشترک بین کمیسیون نظارت و حقوقی و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری حول محور نظام‌نامه مشارکت محله خبر داد و افزود: گزارش در این جلسه بررسی می‌شود و اگر به نتیجه برسیم دیگر نیاز نخواهد بود که در صحن بررسی شود؛ ما به دنبال این هستیم که مشکلات حل شود.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: