جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 29 خرداد 1402     
تشدید برخورد با تخلفات موتورسواران در جاده‌های اطراف پایتخت

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راه تهران بزرگ از اجرای طرح تشدید برخورد با موتورسواران متخلف در محورهای مواصلاتی پایتخت خبر داد.

 سرهنگ نوراله خادم در این باره گفت: توجه به مطالبات مردمی در حوزه امنیت جاده‌ای و برقرار نظم ترافیکی از جمله برنامه‌ریزی‌هایی است که به صورت ویژه در دستورکار پلیس راه  قرار دارد. در همین راستا هم علاوه بر ایمن سازی محورهای مواصلاتی به شهر تهران و استفاده از منابع انسانی و استقرار ماموران در محل های پیش‌بینی شده، رعایت  قوانین توسط رانندگان وسایل نقلیه بسیار حائز اهمیت است.
 
وی با اشاره به طرح پلیس راه برای برخورد با تخلفات موتورسیکلت‌ها در جاده‌ها گفت: حرکات مخاطره آمیز، آلودگی صوتی با تغییر در ماهیت موتورسیکلت‌ها و ایجاد صدای دلخراش،   سرعت بالا و حرکات مارپیچی از جمله تخلفات موتورسواران متخلف است که اعتراض های مردمی را هم در پی داشته است. در همین راستا طرح برخورد با موتورسواران متخلف به مدت سه روزه به صورت ویژه در دستورکار پلیس راه تهران بزرگ قرار گرفتو
 
خادم با بیان اینکه در اجرای این طرح ۳۵ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف شد، گفت: بیشترین تخلفات در محور جاده قدیم قم محدوده حسن آباد صورت گرفته است.
 
رئیس پلیس راه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه اجرای چنین طرح‌هایی ادامه خواهد داشت، گفت: همراهی مردم با اجرای طرح‌های پلیسی مهم‌ترین ابزار برای موفقیت در طرح‌هاست.  



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: