جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 4 تير 1402     
کولر ۸۰ درصد اتوبوس های تندرو پایتخت فعال است

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی از پیگیری ویژه برای فعال شدن کولر همه اتوبوس‌های شرکت واحد خبر داد.

احسان تقدسی با بیان اینکه  همکاران بنده در شرکت واحد در بحث خدمات رسانی به مردم تهران به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند تا بتوانیم بیشترین خدمات را به مردم داشته باشیم، گفت: مجموعه شرکت واحد به صورت شبانه روزی پیگیر حل مشکل کولر برخی اتوبوس ها هستند که با استعلامی که از همه سامانه‌ها گرفته شد هم اکنون کولر ۸۰  درصد اتوبوس های تندروی شرکت واحد فعال می باشد و با تلاش همکاران زحمتکش ما در شرکت واحد ۲۰ درصد باقی مانده نیز به زودی فعال خواهد شد.
 
وی افزود: از اولین روز مسئولیت مدیرعامل فعلی شرکت واحد موضوع افزایش ناوگان حمل و نقل در کنار موضوع آسایش مردم در مدت نسبتاً کوتاهی که مهمان شرکت واحد اتوبوسرانی هستند در دستور کار گرفت که نمود آن را در قراردادهای خرید یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس و به راه افتادن انقلاب بازسازی در شرکت واحد می‌توان مشاهده کرد. 
 
تقدسی گفت: مدیرعامل شرکت واحد از زمستان سال گذشته پیگیر رفع مشکلات قدیمی در حوزه سیستم سرمایش اتوبوس‌ها بوده‌اند که نتیجه زحمات فراوان کارگران زحمتکش شرکت واحد افزایش ۸۰ درصدی اتوبوس‌های دارای کولر فعال به نسبت سال گذشته است. 
 
تقدسی با تاکید بر اینکه با همه این احوالات این وضعیت مطلوب مورد نظر ما نیست و از نظر ما حتی یک اتوبوس بدون کولر فعال هم نباید داشته باشیم، افزود: با همه پتانسیلی که در اختیار داریم به دنبال جلب رضایت مردم شریف تهران خواهیم بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: