جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 12 تير 1402     
رونمایی از ۶ رام قطار اورهال شده مترو با حضور شهردار تهران

 به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، صبح امروز با حضور شهردار تهران ۶ رام قطار اورهال شده تحویل ناوگان مترویی شد.

 از ۶ رام قطار تحویل داده شده مترو، ۵ رام قطار (ای سی) است و یک قطار (دی سی) نیز علاوه بر اورهال، ارتقاء سیستم و تجهیزات داده شده و به عنوان قطار (دی سی) پلاس وارد ناوگان مترو شد.
 
براین اساس برای اولین بار داخلی سازی توأم با بهینه سازی سیستم رانش قطارهای (دی سی) به علت فرسودگی بردهای میکرو کامپیوتر که منجر به خطاهای اصلی بود نیز انجام شد.
 
علیرضا زاکانی شهردار تهران که در حاشیه رونمایی از قطارهای اورهال شده در نشست خبری سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه حرکت برای بازسازی و افزایش واگن‌ها به صورت جدی دنبال می‌شود، افزود: امروز واگن‌های (دی سی) که در خطوط شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند و ۲۹ رام از این نوع وجود دارد بازسازی و ارتقاء پیدا کرده‌اند. در گذشته ۲ رام از این نوع قطارها بازسازی شده بود؛ اما برای اولین بار بازسازی و ارتقاء آنها تحت عنوان قطارهای «دی سی پلاس» انجام شده است.
 
وی با بیان اینکه بازسازی ۶ رام قطار مترو از ۲۹ رام قطار وعده شده، صورت گرفته و امروز وارد شبکه می‌شوند، یادآور شد: این در حالیست که اگر بخواهیم این قطارها را خریداری کنیم هزینه ۳۵۰ میلیارد تومانی در بر دارد ولی بازسازی کامل آن ۴۰ میلیارد تومان هزینه دارد. لذا مقرر شد کلیه قطارها شامل ۴۲ رام قطار (ای سی) نیز نوسازی شود



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: