جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 تير 1402     
عضو شورای شهر تهران:
چاپ سیستمی عوارض نظارت فنی در تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته شفافیت شورای شهر تهران از محاسبه سیستمی عوارض نظارت فنی در تهران خبر داد.

 احمد صادقی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با بیان این‌که چاپ عوارض نظارت فنی سیستمی شده و بارکد اصالت‌سنجی در عوارض درج می‌شود، گفت: همچنین نحوه تعیین عوارض توسط سامانه محاسبه می‌شود که این مساله سبب شده که دیگر نیازی به امضاء و یا همان امضاهای طلایی نباشد.
 
وی با بیان این‌که با این‌که عوارض را سیستم محاسبه می‌کند اما هنوز هم در برخی موارد عوارض روی کاغذ محاسبه شده و آن را به سیستم می‌دهند، اظهار کرد: سیستمی شدن چاپ عوارض نظارت فنی و محاسبه عوارض نقطه عطفی در شفافیت و هوشمندسازی بوده است.
 
صادقی با بیان این‌که اول خرداد ماه سال گذشته مصوبه اتصال شهرداری به درگاه ویژه مصوب شد و قرار شد که طی سه ماه بعد، شهرداری لایحه‌ای به شورا بیاورد اما ۱۴ ماه گذشت و هنوز اتفاقی در این خصوص نیفتاده، تصریح کرد: شهرداری تهران در رتبه آخر سامانه صدور مجوزها است و فقط اتصال درگاه دارد و خدماتی ارائه نمی‌کند در حالی که قرار بود ۳۳ خدمت ارائه شود.
 
عضو شورای شهر تهران با بیان این‌که هنوز رئیس ستاد راهبری محلات مشخص نشده گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر این کارها انجام شود تا به روال خود بیفتد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: