جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 تير 1402     
یک عضو شورای شهر تهران تاکید کرد
لزوم حل مشکلات نمایشگاه «عطر سیب»

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای شهر تهران بر لزوم حل مشکلات نمایشگاه «عطر سیب» تاکید کرد.

 حبیب کاشانی در یکصد و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه سعی کردم که امسال کمتر مسائل تلخ را مطرح کنم، گفت: نمایشگاه عطر سیب ۲۰ سال در حال برگزاری است و اشتباهات پذیرفته نیست. پیش بینی فضایی که برق و کولر ندارد اتفاق درستی نیست و باید تشکر کنیم که حرمت خادمان را نگه می دارند؟
 
وی افزود: سالهای قبل ۲ میلیون تومان به اعضای شورا می دادند که به این فضا اختصاص دهند؛ اعضاء می‌توانند هر هیئتی را که مراجعه می کنند به سازمان مربوطه معرفی کنند تا کمک بگیرند. ما لیست ۱۸۰ هیئت را با جزئیات ارسال کردیم و روز گذشته گفتند که ۲۰ سهمیه دارند.
 
کاشانی با بیان اینکه کمک به هیئت‌ها شاید پول ۱۵ کیلوگرم گوشت و ۱۰ کیلوگرم برنج باشد، تاکید کرد: واقع امر این است که این رفتار در شأن شورا و خادمان امام حسین (ع) نیست و درخواست ما این است که در سالهای آینده شأن خادمین حفظ و کمیسیون فرهنگی وارد موضوع شود. تقاضای من این است که هرچه سریعتر مشکل هیئات برطرف شود.
 
چمران با اعلام اینکه در سال ۱۴۰۰ نمایشگاه عطر سیب پیش بینی نشده بود، گفت: ما خارج از شورا جلسه ای را برگزار کردیم که نمایشگاه برگزار شود. امسال فکر می کردیم که دوستان می توانند و استاد کار هستند. مشکلات موجود در این روزهای باقی مانده قابل رفع نیست؛ اما امیدواریم که مسائل زودتر رفع شده و برای سالهای آینده با برنامه ریزی بهتر وارد شوند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: