جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 21 شهريور 1402     
سخنگوی شورای شهر تهران:
خانه‌های ۲۵ متری مورد تأیید شورا و شهرداری نیست

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که خانه‌های ۲۵ متری مورد تایید شورا و مورد انتخاب شهرداری نیست.

علیرضا نادعلی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در خصوص خانه‌های ۲۵ متری در پایتخت گفت: ما در این دوره مدیریت شهری سعی کردیم که روی خط تعادل اقدام کنیم، اما متأسفانه نگاه‌های سیاسی که در آستانه انتخابات نیز تشکیل شده و یا برخی اطلاعات غلطی که منتشر می‌شود، سبب ایجاد مشکلات می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در مورد املاک ۲۵ متری، هم سخنگوی شهرداری و هم رئیس شورای شهر صحبت کردند، گفت: صدور مجوز خانه‌های ۲۵ متری خارج از ضوابط است و مورد تأیید شورا و مورد انتخاب شهرداری نیست.
 
سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه یک عده حرفی را بیان می‌کنند و وقتی می‌خواهیم روایت درست آن را بیان کنیم می‌بینیم که سرعت انتشار مطالب و حرف دروغ بیشتر است، گفت: وقتی حرفی به نادرست زده می‌شود روشنگری‌های پس از آن کم اثرتر خواهد بود.
 
وی همچنین با اشاره به بازدیدش از اقدامات شهرداری در اربعین حسینی در مرزها و عتبات عالیات گفت: نسبت به سال گذشته اقدامات بهتر بود اما دقت داشته باشید که اصل میزبانی با مردم عراق است و خدمات شهرداری قطره‌ای مقابل دریا است و شهرداری همکاری خوبی با دستگاه‌های مختلف در مرزها داشته است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: