جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 12 مهر 1402     
استاندار تهران خبر داد
تشکیل شورای هماهنگی مناطق شهر تهران

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، استاندار تهران از تشکیل شورای هماهنگی مناطق شهر تهران با هدف تسهیل دسترسی مردم به مسئولین در تهران خبر داد.

علیرضا فخاری در یکصد و سی ودومین جلسه شورای فرهنگ‌ عمومی استان تهران که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران و سید عباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران برگزار شد با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی مناطق شهر تهران گفت: تشکیل این شورا تصمیمیی در راستای تسهیل دسترسی مردم به مسئولین می باشد.
 
وی افزود: با تشکیل شورای هماهنگی استان تهران، سطح مدیریت مناطق تهران از بُعد مسائلی که مسئولیت آن مستقیما متوجه جایگاه سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور می‌باشد، مورد رصد و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
استاندار تهران ادامه داد: افرادی که مشخص شدند با استقرار در مناطق، موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره را مورد بررسی قرار داده و درصدد رفع آن بر خواهند آمد.
 
فخاری با بیان اینکه با تشکیل این شورا دسترسی مردم به مسئولین بالادستی به راحتی صورت خواهد پذیرفت، تأکید کرد: برای رفع مشکلات، مسائل در سطح مناطق کوچک شده و دستیابی به راه حل تسهیل می‌شود.
 
وی در ادامه ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی جاماندگان اربعین در تهران، این اجتماع مردمی را پدیده ای بی نظیر عنوان کرد و افزود: بار فرهنگی، دینی و اعتقادی این راهپیمایی بزرگ از سایر مسائل و موضوعات‌ دیگر فراوان‌تر و با عظمت‌تر بود.
 
 استاندار تهران تصریح کرد: همه ما شاهد حضور مردم با هر نگاه و سلیقه ای در کنار هم بودیم که فقط و فقط به عشق اربعین و اهداف اربعین در صحنه بودند.
 
فخاری ادامه داد: آنچه انتظار جاماندگان صدر اسلام از اربعین بود، احیا می‌شود و ما به بلوغ و حیات جدیدی از شناخت و معرفت از دین در جامعه می‌رسیم که نقطه با ارزشی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: