جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 17 مهر 1402     
علل معطلی قانون واردات خودرو شفاف سازی شود

 به گزارش گروه نگاه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از تاخیر در اجرای مصوبه واردات خودروهای نو و  کارکرده بر لزوم شفاف سازی و پاسخگویی وزارت صمت و دولت در رابطه با علل معطلی این قانون تاکید کرد.

کیومرث سرمدی واله با اشاره به اینکه برخی از مصوبات مجلس علیرغم قانونی شدن، در مرحله اجرا معطل می مانند، عنوان کرد: مصوبه واردات خودروهای نو و کارکرده از جمله قوانینی هستند که علیرغم اینکه مدت ها از تصویب و قانونی شدن آنها می گذرد اما در مرحله اجرا معطل مانده است.
 
وی با بیان اینکه عدم شفافیت و اطلاع رسانی دقیق از فرآیند واردات خودرو نشان از کارشکنی از سوی دستگاه های مربوطه دارد، تاکید کرد: از آنجا که واردات خودرو امروز به یکی از مهم ترین مطالبات مردم و مجلس تبدیل شده است، وزارت صمت و دولت باید در رابطه با علل تاخیر در اجرای این قانون پاسخگو باشند.
 
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عدم تحقق وعده های وزیر صمت مبنی بر ساماندهی صنعت خودرو تصریح کرد: از وزیر صمت انتظار می رود حداقل در فضای موجود مسائلی چون تعلل در واردات و تحویل خودرو به مشتریان، راستی آزمایی دپو خودروها و افزایش قیمت خودروهای داخلی که از مهم ترین مطالبات مردم در صنعت خودرو است را پاسخگو باشند.
 
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: سکوت اختیار کردن مسئولین در برابر چالش های موجود و عدم شفاف سازی به افزایش شایعات، تحلیل های غیرواقعی در جامعه و التهابات در بازار خودرو دامن خواهد زد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: