جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 23 مهر 1402     
انتقاد سروری از نامه رییس دادگستری اسلامشهر درباره معضل ۲۰ ساله حریم تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نائب رئیس شورای شهر تهران از ریاست شورای شهر خواست که پیگیر موضوع حریم شهر تهران در منطقه ۱۸ باشد و گفت: موضوع باید قاطعانه پیگیری شود تا شاهد از بین رفتن حریم پایتخت نباشیم.

 
پرویز سروری در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به نامه دادگستری اسلامشهر در خصوص تعیین حریم این شهر گفت: رئیس دادگستری اسلامشهر در نامه‌ای خطاب به شهردار منطقه ۱۸ اعلام کرده که ظرف مدت ۲۰ روز کاری از تاریخ صدور این نامه می‌بایست تمام ابنیه و ادوات موجود در حریم اسلامشهر به صورت سالم تحویل شهرداری اسلامشهر شود، در غیر اینصورت پس از پایان مهلت مقرر طبق قانون اقدام می‌شود.
 
وی با بیان اینکه این نامه در حالیست که ما از قوه قضائیه توقع نداشتیم که رئیس دادگستری اسلامشهر با یک معضل ۲۰ ساله با یک نامه عادی اینگونه برخورد کند، اظهار کرد: چطور باید این گلایه‌ها را بیان کنیم. چرا که بر اساس قانون سه برابر وسعت یک شهر باید حریم باشد و حالا تهران در حریم اسلامشهر قرار گرفته و من سوال دارم در پی این نامه، پس حریم تهران کجاست؟
 
سروری بیان کرد: مسئله جالب این است که وقتی ما مصوبه ای در خصوص کمک به زلزله زدگان خوی داشتیم فرمانداری به ما ایراد گرفت که نباید بودجه شهر تهران صرف یک شهر دیگر شود و حالا چطور ممکن است که می‌گویند که ابنیه و ادوات موجود را در اختیار اسلامشهر قرار دهید؟.
 
وی با بیان اینکه این نامه راه حل نیست؛ بلکه معضلات را افزایش می‌دهد، گفت: از رئیس شورای شهر می‌خواهیم که موضوع را قاطعانه پیگیری کند تا شاهد از بین رفتن حریم پایتخت نباشیم.
 
نائب رئیس شورای شهر در ادامه ضمن اظهار تاسف از جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل به حضور «شیخ زکزاکی» به ایران اشاره کرد و گفت: از رئیس شورای شهر می‌خواهیم که این مجاهد را به صحن شورای شهر دعوت کند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: