جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آبان 1402     
در جلسه امروز شورای شهر صورت گرفت
تصویب یک فوریت طرح ارتقاء ایمنی معابرتهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای شهر تهران به یک فوریت طرح ارتقاء ایمنی معابر و عرصه‌های عمومی شهر رای مثبت دادند.

 اعضای شورای شهر تهران صبح امروز یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به ارتقاء ایمنی معابر و عرصه‌های عمومی شهر تهران» را روی میز بررسی قرار دادند و در ابتدا مهدی بابایی رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران در تشریح چرایی یک فوریت این طرح گفت: ۲۱ درصد علت سوانح و تصادفات در معابر شهر تهران به علت عدم رعایت ایمنی و عدم نصب علائم هشدار دهنده در معابر است.
 
وی با بیان اینکه متولی خاصی برای نظارت به این حوزه و عملیات عمرانی در معابر وجود ندارد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۵۰۰ پرونده حقوقی به دادگاه در این زمینه ارسال شده و ۶۵ درصد از این پرونده‌های تشکیل شده موضوعش شکایت شهروندان از شهرداری به دلیل عدم رعایت مقررات در حین اجرای عملیات عمرانی در معابر بوده است.
 
این عضو شورای شهر تهران افزود: طبق این طرح می‌خواهیم شهرداری تهران را ملزم به انجام اقدامات لازم و فراهم کردن مقدمات کار در شهر کنیم.
 
اعضای شورای شهر تهران با ۱۶ رأی موافق به یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به ارتقاء ایمنی معابر و عرصه‌های عمومی شهر» رأی مثبت دادند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: