جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 28 آبان 1402     
رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران تاکید کرد
لزوم اجرای پروژه«خانه کشتی»محله شمیران نو

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم اجرایی شدن پروژه خانه کشتی محله شمیران نو تاکید کرد.

 میثم مظفر در یکصد و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به دو پروژه وضعیت قرمز در تهران گفت: احداث خیابان ۲۰ متری شوش در منطقه ۱۵ یکی از پروژه‌های مهم با ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد دسترسی های محلی و تدابیر ترافیکی و به خواست مردم بوده است.
 
وی افزود: بر اساس سامانه کنترل پروژه با گذشت هشت ماه این پروژه پیشرفت فیزیکی صفر دارد. از سویی دیگر پروژه خانه کشتی محله شمیران نو در منطقه چهار نیز به ارزش ۱۰ میلیارد تومان با وجود مصوبه شورا و کمبود سرانه ورزشی در منطقه پیشرفت فیزیکی نداشته است.
 
مظفر با بیان اینکه شهرداری باید موانع را برطرف کند، گفت: باید این پروژه‌ها هرچه سریعتر اجرایی شود.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه در زمان تدوین بودجه وقتی اعتبار کافی برای طرحی در نظر گرفته نمی‌شود نمی توان آن را آغاز کرد، گفت: پروژه خیابان شوش با ۱۰ میلیارد تومان عملیاتی نمی‌شود. با این اعتبارات قطره‌چکانی طرح‌ها اجرایی نمی‌شود؛ لذا باید طرح های عملیاتی را در نظر بگیریم.
 
کسر مالیات از حقوق کارکنان شهرداری تهران موجب ناراحتی شده است
 
مهدی پیرهادی نیز در یکصد و نود و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن گرامیداشت روز پرستار و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان‌های غزه گفت: به تمام پرستاران مراکز درمانی به ویژه شرکت شهر سالم این روز را تبریک می‌گویم.
 
وی با بیان اینکه بنده بیش از ۲۰ سال با پرسنل شهرداری مراوده دارم، گفت: پس از کسر مالیات از حقوق کارکنان، پرسنل بسیار ناراحت هستند.‌از معاون منابع انسانی می‌خواهم به صورت اساسی موضوع را به شکل اساسی پیگیری کند.‌مسئله ما ترمیم حقوق بود و نمی‌دانیم چگونه به کاهش حقوق تبدیل شد.
 
پیرهادی با بیان اینکه نمی‌دانیم این موارد به گوش شهردار تهران می رسد یا خیر؟ تاکید کرد: بنده برای پرسنل نگرانم و اگر فکری به حال موضوع نشود باید در آینده تدابیر گسترده تری اندیشید.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: