جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 30 آبان 1402     
تثبیت سه باغ در تهران در جلسه شورای شهر تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، اعضای شورای اسلامی شهر تهران امروز سه شنبه با اکثریت آراء تثبیت سه باغ در تهران را به تصویب رساندند.

 اعضای شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه علنی این شورا بررسی پلاک ثبتی‌های مختلف در خصوص باغ بودن یا نبودن را در دستور کار خود داشتند که در همین راستا شربیانی با اشاره به پلاک ثبتی ۱۸۶۳.۳۰۵۱ گفت: این زمین به مساحت ۱۶۹ متر مربع در منطقه ۲۲ واقع شده و در سند آن یک قطعه زمین مشجر عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رأی به باغ بودن این زمین داده است.
 
اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
 
شربیانی همچنین به پلاک ثبتی ۵۹۸۷۹۲۶.۲۶۶۷ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۴۳۸ متر مربع در منطقه ۲ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را دارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است و اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
 
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به پلاک ثبتی ۲۳۹۵.۸۲۰۰۰.۵ اظهار کرد: این زمین به مساحت ۵۰۲ متر مربع در منطقه ۲ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را دارد و در سند آن یک قطعه زمین مشجر عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به باغ بودن این زمین داده است.
 
اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
 
وی همچنین به پلاک ثبتی ۳۳۸۵.۳۸.۴۴ اشاره کرد و افزود: این زمین به مساحت ۶۳۷ متر مربع در منطقه ۲ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به غیر باغ بودن این زمین داده است که اعضای شورای اسلامی شهر تهران پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی شورا مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.
 
شربیانی در ادامه با اشاره به پلاک ثبتی ۲.۲۷۳۳۴ اظهار کرد: این زمین به مساحت ۴۵۸ متر مربع در منطقه ۱۸ واقع شده، حد نصاب درختان لازم را ندارد و در سند آن یک قطعه زمین با بنای احداثی عنوان شده است. بر همین اساس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران رای به غیر باغ بودن این زمین داده است.
 
اعضای شورای اسلامی شهر تهران نیز نهایتا پس از بحث و بررسی با اکثریت آراء با نظر کمیسیون شهرسازی مبنی بر غیر باغ بودن این زمین موافقت کردند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: