جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 2 آذر 1402     
سخنگوی شورای شهر تهران تأکید کرد
لزوم تسریع در بازسازی و مرمت خانه موزه «فروغ فرخزاد»

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، نایب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران بر لزوم تسریع در بازسازی و مرمت خانه موزه «فروغ فرخزاد» تاکید کرد.

علیرضا نادعلی در بازدید از  منطقه ۱۱ شهرداری تهران، از  کانون فرهنگی حر  بازدید کرد و سپس زمین چمن کانون فرهنگی حر را افتتاح کرد و گفت: کانون فرهنگی حر یک مجموعه بسیار ارزشمند است که از ظرفیت فرهنگی خوبی در منطقه ۱۱ تهران برخوردار است.
 
وی افزود: به زودی زمین ورزشی دیگری نیز در کانون حر افتتاح خواهد شد که می تواند سرانه ورزشی منطقه را بالا ببرد.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از خانه موزه فروغ فرخزاد بازدید و سپس بر تسریع مرمت خانه موزه فروغ فرخزاد توسط شرکت توسعه فضاهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: باید اقدامات لازم در زمینه مرمت و بازسازی خانه موزه فروغ فرخزاد توسط مدیریت شهری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی هرچه سریعتر عملیاتی شود تا بتوانیم شاهد تکمیل بازسازی خانه موزه فروغ فرخزاد باشیم .
 
نادعلی در ادامه از مجموعه تئاتر محراب بازدید کرد و گفت: مجموعه تئاتر محراب مخاطبانی از قشر جوان و هنر دوست دارد و در همین زمینه در تلاش هستیم با همکاری دولت و مدیریت شهری تهران مشکلات این مجموعه را حل کنیم.
 
در ادامه سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار و کارآفرینی اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱تهران بازدید کرد و در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.
 
نادعلی همچنین در بازدید از روند تکمیل پروژه شهربانو منطقه ۱۱ تهران، گفت: این مجموعه با چهار طبقه مخصوص بانوان در زمینه های اجتماعی و فرهنگی آماده بهره برداری است و تا یک ماه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
 
بنابراعلام دفتر سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، وی همچنین با خانواده شهدای منطقه ۱۱ تهران دیدار و گفتگو کرد و سپس در مسجد رضوی منطقه ۱۱ تهران حضور پیدا کرد و با شهروندان این منطقه دیدار کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: