جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 7 آذر 1402     
رئیس کمیته عمران شورای شهر تأکید کرد
لزوم تخصیص اعتبار برای تکمیل پل‌های ورودی و خروجی خیابان خاوران در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره پل‌های ورودی و خروجی خیابان خاوران گفت: در بودجه سال آینده باید برای تکمیل این پل‌ها اعتبار تخصیص داده شود.

محمد آقامیری در سخنان خود در جلسه امروز شورای شهر با  بیان اینکه پل های ورودی و خروجی خیابان خاوران به شکل ناقص اجرا شده است، گفت: این پل ها سالیان سال است که باقی مانده و منطقه ۱۵ برای اجرای کامل پل جنوبی دو ملک را تملک کرده است.
 
وی با بیان اینکه ارزش یکی از املاک ۵۰۰ میلیارد تومان است که شاید تملک آن در توان شهرداری نباشد، افزود: بدون این ملک هم پل قابلیت اجرا را دارد و احتمالا حدود ۲ درصد شیب پل از حد مجاز بیشتر می شود؛ ولی چون پل ورودی خودروها هست این شیب قابل چشم پوشی است.
 
آقامیری با بیان اینکه  می بایست این مهم در بودجه سال آینده لحاظ شود که پل جنوبی به اتمام برسد و پل شمالی را نیز شهرداری منطقه ۱۴ اجرایی کند، تأکید کرد: اگر این دو تا پل در منطقه دیگری از تهران بود تا الان صد باره اجرا شده بود. چون مسئولین از آنجا رفت و آمد می کردند و تذکر می دادند؛ ولی اینجا کسی رد نمی شود و احتمالا تنها مسئولی که از آنجا رد می شود من هستم و این وضعیت نامناسب را می‌بینم.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: