جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 19 آذر 1402     
عضو شورای شهر تهران تاکید کرد
وضعیت قرمز یک بوستان در منطقه ۸

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بوستان تمدن در منطقه هشت وضعیت قرمز دارد، بر لزوم اجرایی شدن عملیات احداث این بوستان تاکید کرد.

 میثم مظفر در یکصد و نود و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری با اشاره به افتتاح پروژه زیرگذر کوهک و راست گرد گل‌ها در شنبه امید و افتخار روز گذشته، گفت: تلاش شهرداری تهران برای اجرای تقاطع‌ها و اصلاح آن‌ها اقدامی مثبت است و با بهره‌برداری از پروژه زیرگذر کوهک و راست گرد گل‌ها به اعتبار ۱۴۵ میلیارد تومان، مسیر شهروندان نیز به میزان ۲۱ کیلومتر کاهش پیدا می‌کند.
 
وی افزود: بوستان تمدن در منطقه هشت وضعیت قرمز دارد و پروژه احداث آن اجرایی نشده است. بوستان تمدن عملا دسترسی از شرق، غرب و شمال ندارد و از لحاظ ایمنی و بحران، چالش اساسی دارد و راه حل آن این است که در خیابان کرمان معبر دسترسی به این بوستان ایجاد شود. این پروژه پس از هشت ماه از سال، پیشرفت فیزیکی ندارد.
 
مظفر با اشاره به وضعیت قرمز دوربرگردان شهید ثانی، گفت: پروژه بوستان خیابان نوروزی نیز وضعیت قرمز دارد؛ لذا شهرداری منطقه هشت باید برای اجرای عملیات عمرانی این پروژه‌ها، اقدام کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: