جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 22 آذر 1402     
ورودی‌های شرقی و شمالی ایستگاه متروی علامه جعفری تکمیل می‌شوند

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری تهرانی نیوز، پس از افتتاح ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط ۴ متروی تهران که اردیبهشت‌ سال جاری محقق شد، دو ورودی جدید برای این ایستگاه پرمسافر شبکه متروی پایتخت نیز تا پایان سال تکمیل می‌شود.
 
محسن کاوسی فر، مجری خط ۴ متروی تهران گفت: از همان اوایل امسال که عملیات اجرایی بهره‌برداری از نخستین ورودی ایستگاه علامه جعفری (ورودی غربی) را دنبال می‌کردیم، تکمیل دو ورودی دیگر این ایستگاه شامل ورودی‌های شرقی و شمالی را نیز مدنظر داشتیم و به موجب پیگیری‌های صورت گرفته، کارهای ساختمانی ورودی‌های جدید تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد. همچنین در صورت تامین به موقع منابع مالی، پله‌های برقی این دو ورودی نیز سفارش‌گذاری و پس از ۴ ماه نصب خواهند شد. ضمن اینکه اخیراً پله‌های برقی‌ دسترسی شرقی ایستگاه هم نصب شده است.
 
کاوسی فر در ادامه به اقدامات صورت گرفته در دو ایستگاه دیگر خط ۴ مترو یعنی ایستگاههای تئاترشهر و شادمان اشاره کرد و افزود: امیدواریم با ترخیص کالاهایی که در گمرک داشته ایم و حمل آنها به تهران، ورودی جدید ایستگاه تئاترشهر را بزودی تقدیم مردم کنیم و همچنین تبادل سفر بین خطوط ۲ و ۴ را نیز در ایستگاه شادمان محقق سازیم تا یکی از تقاضاهای اصلی مسافران در این ایستگاه پرتردد اجابت شود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: