جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 بهمن 1402     
رئیس شورای اسلامی شهر تهران خبر داد
بهره‌برداری از دومین پل مکانیزه پایتخت درسال آینده

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بهره‌برداری دومین پل مکانیزه تهران در سال آینده خبر داد و گفت: پیشنهاد داده‌ایم برای پل مکانیزه دوم از المنت‌های برقی با هدف جلوگیری از یخبندان استفاده کنند.

 مهدی چمران پیش از آغاز دویست‌ودهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در تشریح دستور جلسه امروز یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ابتدای این جلسه آقای امانی گزارشی از بازدید محله‌ای در منطقه سه را ارائه می‌کند و پس از آن آقای پیرهادی گزارشی از روز هوای پاک ارائه خواهند کرد.
 
وی اضافه کرد: بحث مهم امروز شورای شهر تهران بررسی متمم بودجه شهرداری تهران است که از ۷۶ هزار میلیارد تومان با افزایش ۳۱ هزار میلیارد تومانی مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر قرار می‌گیرد.
 
چمران ادامه داد: پس از بررسی متمم بودجه نیز یک حسابرسی خواهیم داشت.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره افتتاح پل مکانیزه بزرگراه ارتش نیز گفت: روز گذشته این پل افتتاح شد و در گذشته دوربرگردان هم سطحی که در این بزرگراه وجود داشت مشکلاتی را فراهم می‌کرد که با افتتاح این پل این مشکلات حل و فصل خواهد شد. همچنین در همین مسیر سال آینده نیز پل دوربرگردان دیگری آن هم به شکل مکانیزه به بهره‌برداری خواهد رسید.
 
چمران ادامه داد: مکانیزه بودن این پل در حوزه نگهداری و حفاظت آن است. با توجه به اینکه در محدوده سردسیر قرار گرفته و یخبندان‌های متعددی در آنجا اتفاق می‌افتد برای عدم استفاده از شن و نمک از کناره‌های پل موادی که به آسفالت آسیب وارد نکند، تزریق می‌شود. البته برای پلی که مقرر است سال آینده به بهره‌برداری برسد پیشنهاد دادیم از المنت‌های برقی استفاده کنند تا با گرم نگه داشتن زیر پل از یخبندان آن جلوگیری شود.
 
وی درباره جمع‌آوری دکل‌های مخابراتی در سطح شهر تهران اظهار کرد: اگر دکل‌های مخابراتی جمع‌آوری شود اتفاق بسیار خوبی است پیش‌تر اعلام کرده بودیم که این دکل‌های مخابراتی باید در شهر از شرکت ارتباطات شهر پروانه بگیرند تا عوارض سالیانه پرداخت کنند در حال حاضر جمع‌آوری این دکل‌ها کار مشکلی است اما اگر برنامه ‌ریزی برای این کار صورت گرفته قطعا کار خوبی خواهد بود.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: