جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 بهمن 1402     
عضو شورای شهر تهران عنوان کرد
سهم ۱.۵ همتی آبیاری مکانیزه فضای سبز در بودجه پیشنهادی ۱۴۰۳ شهرداری تهران

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، عضو شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران مصوبات را با نگاه محیط زیستی پیگیری و تصویب می‌کند.

 مهدی بابایی در آیین رونمایی از بسته محیط زیست شهرداری تهران و مدیریت انرژی و منابع تجدیدپذیر که صبح امروز با حضور حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران و برخی از مدیران شهری در مرکز معاینه فنی الغدیر در قالب پویش امید و افتخار برگزار شد، گفت: یکی از موضوعاتی که در این دوره مورد توجه مدیریت شهری اعم از شورا و شهرداری تهران قرار دارد، بحث محیط زیست است و چه بخواهیم و چه نخواهیم اولویت ما این مسئله است.در شورای شهر تهران نیز مصوبات شورا با نگاه محیط زیستی پیگیری و به تصویب می‌رسد.
 
این عضو شورای شهر تهران با اشاره به موضوع آبیاری فضای سبز گفت: این موضوع یکی از مسائلی است که مورد توجه مدیریت شهری قرار دارد، به طوریکه در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران ۱.۵ همت به حوزه هوشمندسازی و مکانیزه آبیاری اختصاص داده است.
 
بابایی ادامه داد: مدیریت شهری در این دوره تلاش‌های بسیاری را در طول دو سال گذشته در حوزه‌های مختلف انجام داده است، به طوریکه از سال ۹۶ تا ۱۴۰۰، مدیریت شهری وقت، به سختی بودجه مد نظر خود را محقق می‌کرد؛ اما در این دوره شاهد هستیم که در دو سال گذشته بودجه بیش از مصوبه شورا به تحقق رسیده است.
 
وی تأکید کرد: در لایحه بودجه ارائه شده از سوی شهرداری تهران، بودجه در نظر گرفته شده برای سال ۱۴۰۳، ۱۶۹ همت بود که در شورا این میزان به ۱۵۰ همت کاهش پیدا کرد و در صورتی که شهرداری بتواند سال آینده این میزان را محقق کند، می‌تواند در لایحه متمم، بودجه بیشتر خود را ارائه کند که همه این موارد نشان‌دهنده خدمت به شهروندان و حرکت در سطح شهر تهران است.
 
بابایی با انتقاد از رویه دولتمردان و مدیریت شهری گذشته افزود: آنها هر روز بهانه‌ای را می‌آوردند بطوریکه حتی در بحث مدیریت آب نیز آن را منوط به برجام و تحریم‌ها می‌دانستند اما در این دوره از مدیریت شهری و دولت گفتمانمان مقاومت، ایستادگی و حرکت‌های علمی است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: