جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 24 بهمن 1402     
رئیس کمیسیون سلامت شهر تهران:
مدیریت شهری مطالبات مردم را پیگیری می‌کند

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران بر تلاش مدیریت شهری برای کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی، تأکید کرد و گفت: افرادی امید مردم را هدف گرفته‌ و به آنان خیانت می‌کنند.

 مهدی پیرهادی در دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به افتتاح ۲۲ بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران گفت: شهرداری تهران قول داده تعداد بازارهای میوه و تره بار شهر تهران را تا پایان این دوره مدیریت شهری به ۱۰۰ بازار برساند. قطعا این وعده را پیگیری خواهیم کرد تا مردم طعم کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب را در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران احساس کنند.
 
وی تأکید کرد: افرادی از گفته‌های شهردار تهران در خصوص کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی آشفته شدند. این مباحث هیچ خللی در اقدامات شورا و مدیریت شهری ایجاد نمی‌کند. بی تردید افرادی که باید ببینند و بدانند مردم هستند که مردم قطعا به این نتیجه خواهند رسید که چه کسانی خادم آنها هستند و چه کسانی به آنها خیانت می‌کنند.
 
پیرهادی ادامه داد: بی تردید افرادی که چنین عمل می‌کنند امید مردم را هدف گرفته‌اند و ما مطالبات مردم را پیگیری می‌کنیم؛ اما کسانی که امید مردم را هدف گرفته‌اند به آنها خیانت می‌کنند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: