جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 1 اسفند 1402     
افزایش جانباختگان تصادفات رانندگی

 به گزارش گروه حوادث ترافیکی تهرانی نیوز، رئیس پلیس راه کشور از افزایش شش درصدی جانباختگان تصادفات رانندگی در ۱۰ ماهه امسال خبر داد و گفت که از ابتدای سال تا پایان دی ماه، ۱۷هزار و ۵۰۰ نفر در حوادث ترافیکی جان خود را از دست داده‌اند.

سردار حسن مومنی در جلسه کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ که با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و نمایندگانی از وزارت بهداشت، سازمان راهداری، اورژانس، جمعیت هلال احمر و ... برگزار شد، گفت: آمارهای ما از وقوع تصادفات رانندگی از ابتدای سال تا پایان دی ماه حاکی از آن است که در این مدت با افزایش پنج درصدی شمار تصادف رانندگی مواجه بودیم که حاکی از روند کاهشی رشد تصادفات جاده‌ای است.
 
وی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد تلفات جاده‌ای از یکم تا ۱۳ فروردین است، گفت:  استان‌های فارس، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی بیشترین میزان تلفات را در روزهای نوروز ۱۴۰۲ را داشتند همچنین استان‌های ایلام، تهران و البرز کمترین میزان تلفات نوروزی را در نوروز ۱۴۰۲ داشتند و استان‌های مازندران و گیلان بیشترین تعداد تصادفات را در نوروز گذشته ثبت کردند.
 
به گفته سردار مومنی، مهم ترین علت تصادف، بی‌توجهی به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه گزارش شده است و بیشترین فراوانی تصادفات در ساعت ۱۶ تا ۲۰ بوده است.
 
وی همچنین با بیان اینکه رزمایش طرح نوروزی پلیس راهور از ۲۰ اسفندماه اجرا می‌شود، گفت: طرح نوروزی ۱۴۰۳ نیز از روز پنجشنبه ۲۴ اسفند آغاز و تا سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ادامه پیدا می‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: