جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 ارديبهشت 1396     
پیشگامی شهر رینو در حمل و نقل اتوبوسی خودران

به گزارش گروه بین الملل تهرانی نیوز، Proterra ، سازنده اتوبوس های برقی بدون آلایندگی آمریکایی، اعلام کرده که اولین برنامه اتوبوس خودران صنعت حمل و نقل را با همکاری دانشگاه نوادا، شهر رینو و مجموعه Living Lab Coalition آغاز خواهد کرد.

این برنامه نشان دهنده تعهدProterra  به نوآوری تکنولوژی و توسعه راه کارهای حمل و نقل ایمن است که می تواند به ایجاد اطمینان عمومی به ایمنی حمل و نقل خودران کمک کند.

برخلاف تمام برنامه هایی که تاکنون اجرا شده اند، این طرح خودروی خودران در شرایط جاده ای حقیقی و با در نظر گرفتن سیستم های حمل و نقل عمومی و تمرکز بر چالش برانگیزترین زوایای مربوط به حمل و نقل عمومی اجرا می شود که شامل محیط های متراکم و پویا، موقعیت های تخریب کننده و نیاز به واکنش های اضطراری سریع است. این طرح آزمایشی هم چنین مجموعه جدیدی از الگوریتم های ادراک رباتیک را پیگیری خواهد کرد که برای چنین شرایطی ضروری هستند. در این طرح به جای صرفا تمرکز بر جریان ترافیک، پیش بینی حجم ترافیک و برنامه هایی برای ارتقای ایمنی نیز در دستور کار قرار دارند.

مدیرعامل Proterra، Ryan Popple گفت: "در حالی که جوامع بیش تری در جهت ترویج خودروهای خودران گام بر می دارند، ما نیز راه کارهای حمل و نقل پیشرفته ای را که به خوبی با این نیازها منطبق هستند ادامه می دهیم در حالی که بالاترین سطح استاندارد در بازار را نیز در نظر داریم."

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: