تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


شهردار جدید از ظرفیت‌های ایجاد شده در دوره قبل استفاده کند
تاريخ خبر: سه شنبه، 31 مرداد 1396 ساعت: 14:00

به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز؛عضو چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران به شهردار جدید پایتخت پیشنهاد کرد: شهرداری در دوره آتی باید به حمل و نقل عمومی توجه ویژه‌ای داشته باشد و در بحث اجتماعی-فرهنگی از ظرفیت‌های ایجاد شده در دوره قبلی استفاده بهینه کند.

 

اسماعیل دوستی، عضو چهارمین دوره از شورای اسلامی شهر تهران، گفت: برخی از کارها در این دوره از شهرداری تهران نیمه تمام مانده است و انتظار می‌رود تا شهردار جدید این فعالیت‌ها را به پایان برساند.

وی در ادامه وضعیت حمل و نقل و ترافیک، خطوط مترو، ایجاد فضاهای سبز و ... را از اقدامات موثر شهرداری ارزیابی کرد و گفت: شهردار جدید باید علاوه بر تکمیل موارد مذکور به انتقال نمایشگاه بین المللی، انضباط مالی و درآمد پایدار نیز سامان دهد.

دوستی با اشاره به تعیین و تکلیف وضعیت مبلمان شهری منطقه 17 و 18، خاطرنشان کرد: بخشی از این مناطق از خط راه آهن آزاد شده و نیاز است به مبلمان آن رسیدگی شود، با توجه به پایان دوره شهرداری، ساماندهی این وضعیت برعهده شهردار جدید خواهد بود.

وی تکمیل اتوبان شهید شوشتری در شرق و تکمیل پارک ولایت را از دیگر اقداماتی دانست که در دوره جدید شهرداری باید به آن رسیدگی شود و عنوان کرد: شهرداری در دوره آتی باید به حمل و نقل عمومی، توجه ویژه‌ای داشته باشد و از ظرفیت‌های ایجاد شده در دوره قبلی استفاده بهینه کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: باغ کتاب، فرهنگسراها و سینماهایی که در این دوره ایجاد شد از اقدامات موثر شهرداری بود و شهردار جدید باید از صاحب‌نظران بهره گیرد تا شهروندان از این فضاهای ایجاد شده در اوقات فراغت خود استفاده کنند.