تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


بی انگیزگی خودروسازان داخلی برای افزایش کیفیت خودروها
تاريخ خبر: سه شنبه، 14 شهريور 1396 ساعت: 11:11

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز؛نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از بی انگیزگی خودروسازان داخلی جهت بالابردن کیفیت تولید ابزار تاسف کرد و گفت : حمایت بیش از حد دولت از صنعت خودرو و همچنین تعرفه ها و محدودیت های بسیار برای واردات خودرو به کشور ،خودروسازان داخلی را در جهت افزایش کیفیت تولید خودروهای داخلی بی انگیزه کرده است.

فرهاد تجری اظهار داشت : البته تولیدکنندگان داخلی کشور باید از حمایت های دولت در جهت ارتقاء تولید خودروهای داخلی، استفاده نموده و خودروهایی با کیفیت بالا را عرضه و مشتری مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود : امیدواریم دولت و مجلس بتواند به این مهم توجه نموده و در حوزه های نظارتی صنعت ، معدن و تجارت با اعمال نظارت های بهتر در خصوص مطالبه ملی از صنعت خودروسازی ، این صنعت را ملزم به بالابردن کیفیت نمایند.

نماینده مردم قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب در مجلس شورای اسلامی همچنین با توجه به آغاز فعالیت دولت دوازدهم ،وزیر جدید صنعت ،معدن و تجارت را با سابقه مدیریتی بالا در حوزه بازرگانی و اجرایی فردی موفق ارزیابی کرد و گفت : مسولیت های گذشته ایشان در حوزه وزارت  بازرگانی و معاونت اجرایی ریاست جمهوری نشان می دهد ایشان تجربه خوبی در این حوزه ها کسب کرده که می تواند در حوزه صنعت موفق تر ظاهر شود.

تجری همچنین نعمت زاده ، وزیر اسبق وزارت صنعت ،معدن و تجارت را هم علی رغم سن بالا از وزیران موفق دولت گذشته خواند و تصریح کرد : انتظار می رود از ظرفیت ایشان با توجه به اشراف وتجربه خوبی که در حوزه  صنعت دارند در بخش های مختلف استفاده شود.