تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


تیرهای چوبی برق بازنشسته می شوند
تاريخ خبر: دوشنبه، 2 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:16

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز، امیر محسنی شهردار منطقه۱۷ در نشست مشترک با محمدرضا مرادی رییس اداره برق رودکی از ساماندهی و بروز رسانی۱۰۸کیلومتر شبکه فرسوده برق و تعویض ۷۶۰تیر چوبی و جذب اعتبار پانزده میلیاردی تا پایان سال جاری خبر داد.

امیرمحسنی اصلاح سیستم برق رسانی را برای نوسازی بافت شهری موثر خواند و افزود: برای اصلاح شبکه توزیع برق اعتبار  ۱۵میلیارد تومانی توسط شهرداری منطقه از وزارت نیرو برای منطقه جذب شده که در پی آن سیستم توزیع برق و تعویض تیرهای چوبی نوسازی می شود تا علاوه بر آنکه ایمنی شهروندان را تامین شود در زمینه نوسازی بافت فرسوده و اصلاح تردد در معابر موثر خواهد بود.
 
محسنی با اشاره به اتمام مراحل مطالعاتی و اخذ مجوزهای لازم گفت: مکاتبات لازم با وزارت نیرو و سازمان‌توانیر انجام شده و پس از کارشناسی های میدانی، مراحل فنی جمع آوری و جایگزینی 760 تیر چوبی از تیرهای برق سطح منطقه آغاز شده است.
 
شهردار منطقه۱۷ جمع آوری این تیرهای چوبی را اقدام مهمی در زمینه استاندارد سازی سیستم برق رسانی خواند و افزود: این تیرهای چوبی علاوه بر ایجاد منظره بد، عموما در میانه معابر قرار گرفته و تردد شهروندان را با مشکلاتی مواجه کرده که بر اساس آن، اقدام لازم برای جابجایی و جایگزینی آن صورت گرفته است.