تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


پیشرفت پروژه تونل-زیرگذر خیابان استادمعین از مرز 27 درصد فراتر رفت
تاريخ خبر: دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت: 15:24

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز،آخرین بخش از سقف زیرگذر پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استادمعین در ضلع جنوب خیابان آزادی، ظرف یک ماه آینده تکمیل خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ضمن اعلام خبر فوق افزود: همزمان با اجرای اقدامات پیش نیاز برای آغاز عملیات حفاری بخش تونلی پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین، تلاش برای احداث آخرین بخش از سقف زیرگذر در جنوب خیابان آزادی ادامه دارد و پیش بینی می شود عملیات بتن ریزی این بخش از پروژه، ظرف یک ماه آینده به سرانجام برسد.
 
احسان نوش آبادی با بیان آنکه ساخت سازه های مربوط به عملیات تحکیم اولیه بخش تونلی، به سرعت در حال انجام است، گفت: متعاقب تکمیل عملیات تحکیم،  حفاری بخش تونلی پروژه ظرف روزهای آینده آغاز خواهد شد.
 
وی خاکبرداری رمپ های شمالی و جنوبی را از دیگر جبهه های فعال کاری در پروژه احداث تونل- زیرگذر امتداد خیابان استاد معین ذکر و اضافه کرد: پیشرفت عملیات اجرایی پروژه از مرز 27 درصد فراتر رفته است.
 
لازم به ذکر است با بهره برداری از این زیرگذر تونلی، ضمن افزایش ظرفیت معابر شمالی- جنوبی منطقه، از میزان بار ترافیک بزرگراه های یادگارامام(ره) و آیت الله سعیدی کاسته شده و با توجه به برقراری ارتباط مستقیم خیابان شهید اکبری به خیابان استادمعین، گردش های اضافی در خیابان آزادی و میدان آزادی کاهش خواهد یافت.