تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


حادثه بزرگراه شهید آوینی در منطقه 20 آسیب شناسی شد
تاريخ خبر: دوشنبه، 13 خرداد 1398 ساعت: 15:39

 به گزارش اخبار مناطق 22 گانه تهرانی نیوز،حادثه بزرگراه شهید آوینی که در عصر روز پنج شنبه 9 خرداد در منطقه 20 به وقوع پیوست، با حضور شهردار منطقه و مدیران ارشد اجرایی و نظارتی شهرداری منطقه 20 آسیب شناسی شد.

فرهاد افشار شهردار منطقه 20 ضمن قدردانی از مدیران و عوامل اجرایی مدیریت شهری در خصوص خدمات شبانه حادثه بزرگراه شهید آوینی گفت: برخورد کامیون به پل عابر پیاده در بزرگراه شهید آوینی حادثه سنگینی بود که با حضور به موقع مدیران و عوامل اجرایی با کمترین هزینه مدیریت شد.
 
افشار با اشاره به لزوم آسیب شناسی حوادث افزود: شکل گیری اقدامات اصلاحی و استفاده از تجارب حوادث ناگهانی مهمترین آیتم در نظریه های مدیریتی به شمار می رود و موجب توانمندی مجموعه در حوادث احتمالی آینده خواهد شد.
 
وی ادامه داد: اولین متولی در حوادث ناگهانی ستاد بحران نواحی هستند و این تیم به مدیریت شهردار ناحیه بایستی از سوی دیگر عوامل ستادی مورد پشتیبانی قرار بگیرند.
 
افشار اطلاع رسانی به موقع مدیران اجرایی و دستگاه های خدمات رسان شهری را در مدیریت موفق بحران های پیش آمده مهم برشمرد و گفت: خوشبختانه پیش از این بستر دسترسی به اطلاعات مدیران شهری شهرداری و دیگر دستگاه های خدمات رسان فراهم شده بود و در خصوص فرآیند اطلاع رسانی که از مهمترین بخش در حوادث ناگهانی است، مشکلی نخواهیم داشت و تمامی شهرداران نواحی بایستی از این امکانات به خوبی بهره مند شوند. 
 
وی به اهمیت برگزاری جلسات ستاد مدیریت بحران نواحی هفتگانه با دستگاه های خدمات رسان شهری در راستای آشنایی چهره به چهره و تبادل نظرات اشاره کرد و تهیه سناریوهای مختلف اجرایی و انجام مانورهای عملیاتی از حوادث غیرمترقبه 5 سال اخیر که در منطقه 20 اتفاق افتاده است را در دستور کار ستاد مدیریت بحران قرار داد.
 
افشار با اشاره به اینکه مدیریت به هنگام و مدبرانه بحران های احتمالی موجب افزایش حس تعلق شهروندان به محل زندگی شان می شود، گفت: دستگاه های خدمات رسان شهری و عوامل اجرایی شهرداری منطقه 20 بایستی طبق وظایف تخصصی و مهارتی محوله شان انجام وظیفه کنند تا عملیات مدیریت بحران با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه انجام شود.
 
جلسه آسیب شناسی حادثه بزرگراه شهید آوینی با تبادل نظر و ارائه گزارش مدیران نظارتی و اجرایی شهرداری منطقه 20 ادامه یافت و در پایان شهردار منطقه 20 به بهسازی پل عابر پیاده آسیب دیده در کوتاهترین فرصت تاکیدکرد.